Windows 8

Windows 8 Metro Uygulama Sorunları Çözümü


Açıklama-Çözüm


Windows 8 hayatımıza gireli bir yıl oldu. Fakat hala birçok sorun çözülmemiş gibi görünüyor. Halbuki öyle değil. Windows işletim sisteminin arkasında durdu. Ek paketler, güncellemeler, uygulamalar art arda yayınlandı. Hiç birşey çözümsüz değildir.

Fakat bir sorun var ki (Şahsen ben Windows 8 kullanıyorum benimde aynı sorunum vardı.) çok araştırmama rağmen hiçbir şekilde çözümü bulamadım. Sorun şu ki : Windows 8 "Metro Arayüzü" ile geldi. Kendi mağazasından indirebileceğimiz oyunlar, programlar mevcut. Ama bazı bilgisayarlarda misal benimki gibi mağazadan indirdiğim program ve oyunların bir kısmı açılıyor bir kısmı açılmıyor, çalışmıyor. Başlıca sorunlar şunlar.

- Metro arayüzündeki mağaza uygulamalar çalışmıyor.
- Metro uygulamaları açılıp kapanıyor.
- Metro uygulaması açıldıktan sonra arayüze atıyor.
- Mağazadan dosya indirmeye başladığım zaman tamamlanmıyor.
- İndirilen dosya yüklenmiyor gibi !


Çözümleri ben günlerce araştırdım. Sürekli kaspersky anti-virüs programı ile sistemde çakışma olduğu söylendi. Tamamda bende Kaspersky yok ki. Bırak onu hiç bir anti-virüs programım yok. Üstelik çözüm için bir sürü kodlar filan uğraşıyorsunuz. Bizim çözümümüz daha basit, kalıcı ve kesin çözüm ben kendim bizzat denedim ve oldu.

Benim sorunum uygulamaları açmaya çalıştığım zaman açılıp kapanıyordu. Sorunumu vereceğim linkte ki orjinal Windows uygulama çözdüm. Çok küçük program olmasına karşın benim için çok büyük iş yaptı. Program sistemdeki programlar ve uygulama çakışmasını engelleyecek sorunları buluyor düzeltiyor.

Yapılacak şey çok basit. Linkte ki dosyayı indirin. Çift tıklayın ve sadece ileri tıklayın. Gördünüz mü ne kadar basit. Tarama bittikten sonra bilgisayarınızı yeniden başlatın. Artık açılmayan uygulamalarınızı kullanabilirsiniz.

Bende birçok oyun, program çalışmıyordu. Misal DR. Jolt adlı oyun metro arayüzü için SKYPE çalışmıyordu. Dediğim gibi açılıp kapanıyordu. Fakat şuan hiçbir sıkıntı yaşamıyorum.


Örnek Resimler





       İndirme Bölümümüz



Yazar shanoglu

Teknoloji yayıncılığı konusunda hem basılı hem de dijital alanda birçok farklı mecrada görev alan editör; haber, dosya konusu ve makaleler hazırlamanın dışında ürün incelemeleri de gerçekleştiriyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.