Windows 10

Pc Oyunları İçin En İyi İşletim Sistemi Windows 10


MİCROSOFT' tan ÖNEMLİ AÇIKLAMALAR

2015'in ilkbahar aylarında yayınlanacağı belirtilen Microsoft'un yeni işletim sistemi Windows 10 hakkında Xbox evreninin patronu Phil Spencer önemli açıklamalarda bulundu. Spencer Windows 10'un PC oyunları için "En iyi işletim sistemi" olduğunu belirtti.

Microsoft Xbox'ın patronu Phil Spencer, 21 Ocak'ta Microsoft Kampüs'ünde gerçekleştirilecek tanıtım toplantısı öncesi konferansın içeriğine yönelik kısa bir video hazırladı ve videoda soru cevap eşliğinde bir sunum gerçekleştirdi: Spencer "Microsoft Kampüs toplantısı hayranlarla yaptığımız tartışmaların başlangıcı olacak. En sonunda bunun hakkında konuşabiliyor olmak çok güzel. Yıl boyunca da elbette ki konuşmaya devam edeceğiz" diyen Spencey, oyunların da en iyi konsollarda oynandığına dikkat çeki: "Biz oyunculuğun konsollarda olduğunu söylemeye devam ediyoruz. Fakat PC ile mobil oyun oynayan hayranlarımızın olduğunu da biliyoruz ve bu, bizim oyuncular için yapılan en iyi işletim sistemi olan Windows 10'un içeriğini oluşturmamız için oldukça önemli."

Phil Spencer PC oyunları için en iyi işletim sisteminin Windows 10 olacağını ifade ediyor. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?




Yazar shanoglu

Teknoloji yayıncılığı konusunda hem basılı hem de dijital alanda birçok farklı mecrada görev alan editör; haber, dosya konusu ve makaleler hazırlamanın dışında ürün incelemeleri de gerçekleştiriyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.